Wednesday, March 24, 2010

education fair

21.03.2010
星期日


啦啦啦~
今天KL去了
才没有去SHOPPING呢
就只是为了EDUCATION FAIR呐
都是来自英国的大学和学院
阿姨特叫我来看看

WOO
进门
就是人山人海啦
还有个个大学摊位排排坐

我要从何下手呢?
英国,我和你不熟的叻!
哈哈

到柜台
问问ACTURIAL SCIENCE是什么东东
80++间来这里展览
其实只有大概5~6间有这个课程
好冷门的科目哦

再一间间摊去问
鬼婆的英文
我真的不明白啦
投降~

2.30-3.30
有一个讲座
讲解ACTURIAL SCIENCE的
我告诉你
我的英文真的烂到透顶
我只知道他在叽哩咕噜的 =.=//

然后再一直问问问
问到5.30

ACTURIAL SCIENCE
STPM 3A (MATH IS COMPULSORY A)
UNI DEGREE 3~4YEARS
PROFESSIONAL EXAM 2~3YEARS
TOTAL PAPER : 16

呖呖啦啦~
我下定决心了吗?
不知道叻
我都是3分钟热度的
就像以前说要读心理学

而且
我的数学可不是好过人叻

每问一个摊位
他就会说
你爱数学吗?
数学的成绩很好吗?

哇~
无形中
给了我压力
怕怕~

这FAIR
虽然没有使我更坚持
但至少我懂多了一点
哈哈

4 comments:

KARSEONG0210 said...

hoho~
actuarial sc~
i put as 2nd choice~
but if tis time exam get straight A~
den most probably will put in 1st choice d ler~
but super duper get d course~
zi sha lv most high in malaysia~
bla bla bla~ XD
~~good luck~~

KARSEONG0210 said...
This comment has been removed by the author.
〖wEi xiN】 said...

woO..
then nw u 1st choice is wat o?
eeeii..
u read jor..
if realy dificult..
u wan tel me da..
then i wan thk thk again..
hahaxx..

KARSEONG0210 said...

1st choice..
now is accounting UM luu..
but i most like n hope go USM study..
if local uni,
got actuarial sc tis course just UM n UKM oni..
u like den just go ahead..
dun scare..
all da best!!..
hehe~~